sts_2
O nouă zi, noi spectacole
April 6, 2017
img_2369
Final de STS
April 8, 2017
Arată tot

A mai trecut o zi la “Serile Teatrului Studențesc”

17837536_1456552101070017_856907345_o
Cea de-a patra zi din cadrul festivalului nu s-a lăsat mai prejos decât precedentele, din contră, a ridicat ștacheta la un nivel și mai înalt mai ales în momentul în care capacitatea locurilor disponibile a fost atinsă. Lăsarea serii zilei de 6 aprilie a adus cu sine sute de spectatori la Teatrul de pe Lipscani. Aceștia au fost întâmpinați la ora 16:00 ca în fiecare zi, de o echipă numeroasă și entuziasmată, iar apoi conduși spre zona de check-in.Spectacolul a început alături de cei doi prezentatori carismatici care ne-au obișnuit deja cu căldura cu care prezintă fiecare trupa participantă. Astfel, prima reprezentație de aseară a fost intitulată “CALIGULA” (Adaptare după Albert Camus) și a fost jucată de trupa ARDENT. Aceștia concurează la categoria de amatori în cadrul concursului și au venit tocmai din Cluj pentru a lua parte la povestea Serile Teatrului Studențesc. Piesa lor a stârnit diverse controverse în rândul spectatorilor și a surprins prin momentul dramatic de la final.

Seara a continuat cu monologul Julietei din “Romeo și Julieta” de William Shakespeare, interpretat de Bianca Nedelcu, una dintre colegele noastre de la CSIE.

Ultima reprezentație s-a bucurat de un succes enorm încă de la început. “Furnici”, piesa pusă în scenă de un grup de studenți de la UNATC, a stârnit atât zâmbete în rândul celor prezenți, cât a și lăsat loc cugetărilor asupra asemuirii ființei umane cu furnicile. Această trupă concurează la categoria de profesioniști.

Vă așteptăm și astăzi să fiți prezenți la ultima zi a festivalului nostru din această ediție. De asemenea, vă invităm să rămâneți și la premierea ce va avea loc după încheierea ultimului moment din program!

Sorescu Bianca-Maria,

Membru divizie Imagine și Promovare

Sindicatul Studenților din Cibernetică

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *